Как да направим...

Идеите, които ще намерите тук можете да направите и сами. Някои от тях са полезни, други са просто "за красота", но всички те са предимно за забавление.

сряда, 12 декември 2012 г.

Врабец в снега се гуши

Хартия, почерк, пожелания, плик... Това са само част от нещата, които помним от празниците. Така съм запомнила една картичка, която се получи в къщи за Коледа, когато бях малка.










Вероятно ме е впечатлила, защото много напомняше илюстрациите на Евгений Шукаев към "Алиса в страната на чудесата" (издадена от Progress Publishers Moscow), или просто, защото е приличала на картинка от книжка с приказки, а това прави всяка картичка малко по-специална.

Смътно си спомням, че на картичката имаше някакво птиче, което сгушено на клонка, чакаше белобрадия старец да напълни провисналия на клона до него чорап. Като се замисля, може и пълен да е бил.

Реших да съживя по памет този момент на очакване.

И така... леко положих контурите с тънкописец - в черно и червено.


При първия ми опит, направен направо с тънкописеца, врабеца стана с малко несъразмерна опашка и затова, при втория опит, използвах първо молив ;) Иначе фигурата му напомня много тази на снежния човек - две окръжности една върху друга.



Искаше ми се пожеланието на картичката да е запомнящо се и понеже не можах да измисля кой знае какво като текст, ми хрумна да използвам писец (Brause nib), който направи буквите да изглеждат специални от само себе си ;)

Изпратихте ли вече Коледните картички? Не е нужно да ги избирате измежду многото фабрично напечатани - можете да опитате да ги нарисувате.


---
При няколкото предварителни опита за композиране на картичката, направени върху амбалажна хартия установих, че изображениято не стои никак лошо. Дори май е за предпочитане да се използва по-светла амбалажна хартия, вместо бял картон.

Няма коментари:

Публикуване на коментар